Friday, September 27, 2013

Tea for You

Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen? Ik vind het wel weer heerlijk deze week, weer lekker in mijn eigen bedje na een heerlijke vakantie op Corfu. 


Voor Studio Light had ik nog meer kaarten gemaakt waaronder ook twee leuke thee kaarten waarmee je iemand op de thee kan vragen of gewoon eens een kaartje wilt sturen. Op de kaart zit ook een echt thee zakje en het is een verrassing welke smaak erin zit, want daar zit een label overheen geplakt. 


Materialen die ik voor de kaarten heb gebruikt zijn:
Knipvel: TBSL01
Scrappapier: BASIS PA 109
Distress Inkt: Milled Lavender en Antique Linen
Bedeltjes theepotten
Plakparels
Bloemen/ Meeldraden
Martha Stewart pons: Monarch Butterfly
Lint
Splitpennen
Mallen: Lin en Lene Design: 1201/0041
Mallen: Marianne Design: LR0235 

Vinden jullie ze leuk geworden? 


4 comments:

Anita Meijer said...

Wauw Lotte wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Crea Astrid said...

Hoi Lotte,

Prachtige vintage kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur ook.

Je had net een reactie op mijn blog achtergelaten en zag geen vlaggetjes voor de Challenge van Crealing, maar op de stempel staan vlaggetjes. Volgens mij is dat dan ook goed, toch!?

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Lotte said...

Hoi Astrid,
Je hebt helemaal gelijk. Is mijn fout, ik heb er overheen gekeken. Heb een nieuwe reactie bij je achtergelaten. Heel veel succes met de challenge!
Groetjes Lotte

Jacqueline DH said...

Wat een beauty!

groetjes
Jacqueline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...