Wednesday, October 2, 2013

#93 bij Christmas Challenges {with sketches}

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen week bedacht ik me ineens, ik ga een kerstkaart in één kleur maken. Leuke uitdaging toch? Dus ben ik aan de slag gegaan, en dit is het geworden.
 

Voor het eerst ook met PanPastel gewerkt. Erg leuk om mee te werken. Dus mijn swirl stempels eens opgezocht en aan de slag gegaan. Gestempeld met Versamark en na het bewerken met de PanPastel gefixeerd met PanPastel Fix Basis. Ook heb ik de goosebumps voor het eerst geprobeerd maar die zie je niet zo goed op de foto.

Verder heb ik van Marianne Design het Christmas Village decoration set gebruikt en de Stampfairy Christmas sentiment als tekst.

Ik heb er net drie weken vakantie opzitten en tijdens die vakantie heb ik eens goed nagedacht. Uiteindelijk heb ik besloten om te stoppen als Design Team member van Christmas Challenges {with sketches}. Dit is dan ook mijn laatste kaartje als Design Team member en toevalligerwijs is het deze keer ook mijn sketch op het blog dus doe gezellig mee met de challenge!

De challenge wordt deze week gesponsord door: Alota stamps

Omdat je eenkleurige kaarten niet vaak ziet heb ik besloten een leuke actie te organiseren bij Crealing op het blog. Maak een kaart of creatie in één kleur en plaats een link naar je kaart of creatie in je reactie bij mijn blogpost op het blog van Crealing. Je maakt dan kans op een leuk scrappakket! Doe je mee? 

15 comments:

Nicole said...

Een prachtig kaartje Lotte. Heel mooi met je zelfgemaakt achtergrondpapier. Goosebumps, dat ken ik niet...

Jammer dat je ook CCWS gaat verlaten, maar af en toe met je "verder" in het leven. Succes met je andere bezigheden en we zien elkaar wel weer op FB.

Groetjes!!

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat leuk dat je jezelf voor zo'n uitdaging plaatst Lotte,het is een hele mooie rustige kaart geworden...lieve groetjes Miranda

Hennie Kloppenburg said...

Mooie kaart zo in één kleur, heel sjiek! groetjes, Hennie

Carol said...

This is beautiful Lotte. Sad to see you leaving the DT. Carol x

Jolanda said...

Erg mooie kaart meis, super bedacht zo.. en jammer dat je gaat stoppen. Het ga je goed en veel succes met alles...

Anita Meijer said...

Wat een prachtige kaart Lotte, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Zw@@n said...

Een 'WOW' kaart, Lotte. Het kleuren in één kleur is je goed afgegaan. Erg mooi! Trouwens je schets is eenvoudig maar mooi en ik ga m zeker eens een keer gebruiken. Liefs, Wilma

Lia vdB said...

Wat een ongelooflijk mooie kaart en kleur. Zoooo mooi en dat met maar een kleur. Ik krijg pas eind van de maand mijn 1e les..... van Yvonne van den Berg.

Hartelijke groeten,

Lia

Miranda said...

Wauw wat een prachtige kaart Lotte.
Wat heb je een mooie stempel gebruikt en heel mooi gekleurd.
Groetjes Miranda

Mamouna Romer said...

wauw... schitterend en precies in m'n favo kleur ! toppie hoor, ik wou dat ik het geduld voor zulke dingen had en de inspiratie...
greetz

Pia S said...

This is such an elegant Christmas card! I like your use of an unusual color combination for a Christmas card, going with grey shades only, and the image is so beautiful! I really like it!

Wilma said...

Wat mooi alles in 1 kleur!
Bedankt voor je gave sketch...echt iets voor mij ;-)
Jammer dat je ons gaat verlaten!
Liefs, Wilma

Janneke de Jong said...

Wat een prachtige kaart Lotte ;o)
Jammer dat je gaat stoppen maar ik blijf je volgen en succes met alles!
Dank je wel en knuffel ;o)

nicolet said...

Prachtig kaartje! Jammer dat je gaat stoppen, maar soms moet je keuzes maken he...
Ik blijf je gewoon volgen hoor! :-)
Groetjes Nicolet

Diana said...

ik vind hem echt supergaaf Lotte!! Gewledig mooi.
Liefs, Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...