Wednesday, November 27, 2013

For someone special

Hallo allemaal,

Een tijdje terug wilde ik een hele speciale creatie voor iemand maken. Deze persoon heeft mij de afgelopen maanden super geholpen en mij geleerd het leven weer in perspectief te zien. Om hem daarvoor te bedanken heb ik deze kaart gemaakt.


Omdat ik weet dat hij hard loopt, heb ik voor het thema hardlopen gekozen.


De kaart is volledig gemaakt uit wit papier. Dit papier heb ik bewerkt met Distress inkt, embossingpoeder, glimmermist, goosebumps, goudkleurige inkt en embossing folders. Op de labels in het midden van de kaart had ik drie kleine cadeautjes geschreven en hij mocht kiezen welk cadeautje hij wilde hebben. 


Gelukkig was hij helemaal weg van de kaart, dus mijn bedankje is goed geslaagd.

Lieve groetjes Lotte

4 comments:

Cora said...

geweldig lot wat lief dacht dat je niet meer aan de kaart was joh omdat je niet meer bij de Crazy Meiden ben

Lotte said...

Ik maak ook niet meer zoveel kaarten Cora. Heb even een dip en er geen zin in. Komt wel weer, maar dan moet ik het nu gewoon even laten rusten. Ik vind zoveel leuk en heb altijd tijd te kort.

Cynthia van der Wilk said...

Heel mooi hoor.

groetjes,
Cynthia

Femmy said...

prachtig Lotte!
Groetjes Femmy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...