Sunday, March 23, 2014

Wild Rose

Hallo allemaal,

Vorige week zaterdag ben ik naar de clubdag van de club Scrap en Stempel geweest. Het was weer een ontzettend leuke clubdag. N.a.v. deze clubdag kreeg ik toch echt weer de smaak te pakken om weer te gaan kleuren en een kaartje te maken. 

Zo heb ik diezelfde avond nog de Wild Rose stempel van Stampendous ingekleurd. Ik vind het zo'n prachtige stempel. Toen ik heb in de winkel zag hangen en er een voorbeeld mee zag hoefde ik geen twee keer te denken of ik deze stempel wilde hebben. Echt helemaal mijn ding. De zondag erna heb ik met het gekleurde afdrukje een kaartje gemaakt en daar is dit kaartje uit komen rollen. 


Gebruikte materialen zijn:
Stempel: Stampendous - Wild Rose. 
Kleurmedium: Prisma potloden
Distress Inkt voor de randjes
Papier: Authentique - Grace
Crealies tekststempel
Noor! Design - 6002/0257
Lint, splitpen, bloemen, plakparels

Laat gerust een reactie achter met wat je van de kaart vind. Zelf ben ik super blij dat het eerste kaartje weer geboren is. En misschien volgt er binnenkort wel meer....

4 comments:

Mieke said...

Hij is prachtig Lotte!!!
Fijne zondag nog.

Zw@@n said...

Wat een prachtige kaart, Lotte. De stempel is ook erg mooi en super mooi gekleurd! Fijn dat je de smaak weer te pakken hebt. Liefs, Wilma

Anita Meijer said...

Oh wauw Lotte wat een schitterende kaart, ik vind hem schitterend. Supermooi.
Liefs van Anita

Katja said...

Echt geweldig deze kaart. Ik heb de stempel nog ergens besteld aangezien hij toen uitverkocht was. Hij komt hopelijk vd week binnen! Nu heb ik helemaal zin om er mee aan de slag te gaan. Ga ik ook eens proberen om met mijn potloden in te kleuren. Ik heb Faber Castell Polychromos. Nog nooit zulk soort stempels gebruikt/ingekleurd dus echt een uitdaging!
Groetjes,
Katja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...