Saturday, June 14, 2014

Hartelijk dank

Hallo allemaal,

Maanden of misschien wel langer terug had ik op een open dag eens een pakketje gekregen om een vintage cadeau zakje te maken. Al die tijd lag het maar, dus heb ik het vorig weekend maar eens gemaakt. Het papier, het zakje en het plaatje zaten in het pakketje. De rest heb ik zelf toegevoegd. 


Gebruikte materialen
Scrappapier
Distress Inkt
Vintage plaatje
Martha Stewart randpons
Martha Stewart vlinder pons
Joy Noor Design mal
Kant, plakparels, bloemen, tekststempel

Met dit cadeau zakje wil ik graag mee doen aan de volgende challenge:
We Love Vintage Challenge - Anything goes

Ik ben benieuwd wat jullie van dit cadeau zakje vinden. 

10 comments:

Miranda Slagboom-de Groot said...

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

trijntje said...

Hoi Lotte. Wat een prachtige vintagekaart. Zo leuk afgewerkt met alle supermooie materialen. TOP. Groeten Trijntje

nicolet said...

Een plaatje Lotte!!
groetjes Nicolet

Anita Meijer said...

Wat een schitterende kaart Lotte, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Jacomijn said...

Ooooh wat een romantisch geheel Lotte! Maar goed dat je het eens aangepakt hebt en er dit moois van gemaakt hebt! Super!
En het plaatje.......oooo zo lief!
Bedankt voor je deelname bij WLVC!
Groetjes Jacomijn

Marja Sch said...

Schitterend gedaan zeg. Gr Marja

Plony said...

Schitterend hoor....ik zag hem al op FB voorbij komen en nu ik het rijtje deelnemers van WLVC aan het bekijken ben zie ik je gezellig als deelnemer aan onze challenge. Fijn dat je meedoet en succes. Groetjes van Plony

Corrie said...

wat een prachtige kaart Lotte
Liefs Corrie

Christa said...

Wat een prachtige vintage kaart met een heerlijk romantische uitstraling.
Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
Groetjes , Christa.

Gaby Dierx said...

Prachtig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...