Sunday, June 29, 2014

Wee One

Hallo allemaal,

Op het nippertje heb ik dit weekend nog even een kaartje gemaakt voor de challenge van de club: Kaarten maken met Tiets. En het kaartje is goed gelukt denk ik zelf. 


Het papier wat ik gebruikt heb is van Marianne Design - Old Fashioned Nursery. Het stempeltje is van Sylvia Zet - Wee One, dit heb ik ingekleurd met de Prisma potloden.  

Het tekststempeltje vind ik super schattig en is van Crealies. Het past geweldig bij geboortekaartjes. De vlinders zijn gemaakt met de Martha Stewart - Monarch butterfly pons. Verder heb ik de kaart afgemaakt met doorzichtige blaadjes, doily, bloemen, plakparels, bedeltje, lint en een splitpen.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met de volgende challenge:
HobbyVision - Bruin/ roze

Wat vinden jullie van de kaart? 

5 comments:

Ina said...

Wat een lief kaartje je zou zo weer beginnnen.
Groetjes Ina

Anita Meijer said...

Wat een schitterend kaartje Lotte, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Tineke van der Linden said...

Wat een schattige babykaart Lotte! Lief stempeltje.
Ik heb me eerst eens aangemeld als volger. Leuk dat je mijn blog ook volgt.
Groetjes Tineke

martine said...

Hallo Lotte,
ben helemaal weg van je babykaartje
super mooi
lieve groetjes Martine

trijntje said...

Hoi Lotte wat een prachtige babykaart leuk met deze stempel heel mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...