Friday, June 27, 2014

Wyanet

Hallo allemaal,

Deze week was een goede vriendin jarig. Natuurlijk wilde ik haar verrassen met een mooi kaartje. Zelf maakt ze ook kaarten dus dan wil je natuurlijk altijd iets extra's moois maken. Dit kaartje heb ik daarom speciaal voor haar gemaakt. Ik heb de kaart gemaakt met de wedstrijd sketch van de club Scrap en Stempel. 


De materialen die ik gebruikt heb: 
Stempel: Sylvia Zet - Wyanet
Tekst stempel: van harte gefeliciteerd
Kleurmedium: Prisma potloden
Papier: Authentique - Journey collection
Martha Stewart pons - Monarch Butterfly
Martha Stewart randpons - Lace
Lint, plakparels, splitpen, bedeltje, blaadjes

Hier nog even een close up van het gekleurde stempeltje 


Ik ben super benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 

5 comments:

Gaby Dierx said...

Wowwie...prachtig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ina said...

Inderdaad wauwwwwwwwww wat een mooi kaart. De kleuren zijn super mooi heel zachte tinten.
Groetjes Ina

Anita Meijer said...

Wat een schitterende kaart Lotte, supermooi is die.
Liefs van Anita

Corrie said...

Wat een mooie kaart Lotte,
prachtig papier heb je ervoor gebruikt en een heel lief afdrukje

groetjes Corrie

martine said...

Hallo Lotte,
wat een heel mooi en lief kaartje
Vind het super mooi !!
Ook ben ik je blog gaan volgen zodat ik telkens weer kan komen genieten
lieve groetjes Martine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...