Wednesday, July 2, 2014

If I had a flower...

Hallo allemaal,

In maart was de clubdag van de club Scrap en Stempel. Er was een prachtig project uitgekozen. Ik kon de tijd en zin niet vinden in het begin om het af te maken maar nu heb ik het eindelijk afgemaakt. 


Het papier wat bij het pakket zat is het prachtige Bildmalarna - Cute collection papier. Het is zo zacht van kleur en schitterend papier. Voor de stempels in het project heb ik gebruik gemaakt van de Elisabeth Bell stempels. Die blijven leuk en uitermate geschikt voor grote projecten en om uit te knippen. Ook de tekst voorop is van Bildmalarna. 


Verder heb ik de labels bestempeld met de verschillende stempels en hier heb ik ook Fran tage op gebruikt van Stampendous. Erg leuk om mee te spelen. Voorin in de schudkaart zitten Fran tage fragmenten. Dit zijn wat grotere vlokken en super om voor een schudkaart te gebruiken. 


Daarnaast ter versiering verschillende mallen gebruikt, lintjes en bedeltjes en natuurlijk mochten ook de leuke vlindertjes niet ontbreken die ik altijd maak met de Martha Stewart - Monarch Butterfly pons. En een leuke bloemen toef maakt het helemaal af. 

Hier nog even de labels die in het project gestoken zitten. 


Wat vinden jullie van het project. Het was even wat werk maar ontzettend leuk om te maken. En ik denk ook een cadeautje om te krijgen. 

4 comments:

Gaby Dierx said...

Wow, prachtig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martine said...

Hallo Lotte,
ik vind het een pracht creatie !!
heel mooi hoe je alles verwerkt en opgebouwd hebt op je kaart
vind hem super mooi
lieve groetjes martine

Tineke van der Linden said...

Supermooi is je creatie! Leuk met alle labels en voorop de mooie pocket watch van Tim gemaakt als schudkaart.
Groetjes Tineke

Corrie said...

Wauwww Lotte....
wat goed dat je het alsnog hebt afgemaakt, ik vind het een prachtige creatie!!!

Groetjes Corrie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...