Monday, July 14, 2014

Silver wedding

Hallo allemaal,

Vrienden van mijn ouders waren op 30 juni 25 jaar getrouwd en afgelopen weekend hebben ze dat gevierd met een feestje. Natuurlijk wilde ik een heel speciaal kaartje voor ze maken en dat is deze kaart geworden. 
Ze waren er heel erg blij mee. 


Gebruikte materialen
Vintage vel van Hobbyshop Gerda
Papier is van Pink Paislee - Butterfly Garden collection
Noor Design mallen: 6002/0149 - 6002/257 - 6002/0140
Martha Stewart pons - Monarch Butterfly
Memory box - Precious Hearts
Distress inkt voor de randjes
Roosjes, plakparels, tekst Crealies

Bij de We Love Vintage Challenge blog hebben ze deze maand ook een leuke challenge namelijk een foto inspiratie challenge. De opdracht was om een vintage kaart te maken met deze foto als inspiratie. 


Voor mij was dit helemaal niet moeilijk. Ik zag de mooi gedekte tafels, de rozen (wat me beide meteen aan een bruiloft deed denken) en de kleuren (het wit, oud roze en groen). Eigenlijk alles in de foto was mijn inspiratie voor deze kaart. 

Met deze kaart wil ik dan ook meedoen aan de challenge. 

Wat vinden jullie van de kaart? 

9 comments:

Tineke van der Linden said...

Schitterend is deze kaart voor het 25-jarig huwelijk van de vrienden van je ouders.
Groetjes Tineke

Anita Meijer said...

Wauw Lotte wat een schitterende kaart, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Ellie Bakker said...

Prachtige kaart Lotte voor het 25 jarig huwelijks jubileum heb je gemaakt. Mooi is de bloementoef een prachtig geheel.
Groetjes Ellie

Corrie said...

Wauwwww Lotte
wat een waanzinnig mooi kaartje

Groetjes Corrie

Anneke said...

wauw, wat een prachtige kaart voor deze gelegenheid.
heel mooi alles opgebouwd en prachtig is de bloementoef.
fijn dat je met de challenge van ons meedoet.
groetjes van Anneke ( WLVC )

martine said...

Hoi Lotte,
vind hem super mooi je kaartje
schitterend hoe je de kaart opgebouwd hebt
lieve groetjes martine

Plony said...

Superrrrrr gedaan....heerlijk shabby chic sfeertje en knap de sfeer verwerkt van de foto.Leuk je deelname weer te zien bij WLVC en succes met de challenge. Lieve groetjes van Plony

nicole said...

Wauw wat heb je de inspiratie goed gebruikt zeg!
Prachtige kleuren, mooie details.
Fijn dat je meedoet bij WLVC.
Groetjes Nicole

Henny Deijn said...

Wat een schitterende kaart is dit. Super!
Groetjes, Henny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...