Saturday, January 31, 2015

Geboorte

Hallo allemaal,

Vrienden van mij hebben begin januari een zoontje gekregen. Daar wilde ik natuurlijk een speciaal kaartje voor maken. Dus ben ik twee weken geleden mijn hobby kamer in gedoken om dit kaartje te maken. Als het goed is hebben ze hem inmiddels ontvangen en kan ik het kaartje hier dus laten zien. 


Gebruikte materialen:
Vintage plaatje: Gerda's hobbyshop GH3092
Papier: Marianne Design Pretty papers bloc Romantic Nursery
Tekst: Crealies, Mal: Noor Design 6002/0209
Embellishment: Roosje, splitpen, bedeltje, lint, frantage/embossingpoeder, 
doily, plakparels, vlinder pons

Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenge:
Het petje is geembossed en rondom het hobbelpaartje zit frantage embossing poeder. 

Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden. 


5 comments:

marja said...

Wat een lief kaartje Lotte. Helemaal goed gelukt en de ontvangers zullen er zeker blij mee zijn. Groetjes Marja

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat een schatje is het geworden Lotte, dat petje erbij..zó leuk en dat stempeltje met dat paardje. Het zijn vaak net die kleine details op een creatie doe het helemaal áf maken vind ik. Knap gedaan..
Lieve groetjes Miranda

Plony said...

Schattige kaart en verreweg mijn meest favoriete babyplaatje. Ik vind dit toch zo'n leukerd....Het ziet er prachtig uit en fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC.
Fijne zondag en groetjes van Plony

Jacomijn said...

Super lief kaartje!
Mooie opbouw en van kleur!
Leuk dat je 2 verschillende embossingtechnieken hebt gebruikt!
Bedankt voor je deelname bij WLVC
Groetjes Jacomijn

Jolanda said...

Wat een mooi en lief kaartje is dit geworden en een mooie kleuren dit blauw met kraft het blijft een mooie combi.
leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC.

Groetjes van Jolanda dt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...