Sunday, March 8, 2015

My favorite Color: Purple

Hallo allemaal,

Twee weken geleden ben ik heerlijk een dag aan de freubel geweest met mijn zusje en een vriendin van haar. Daar zijn drie prachtige kaarten uit ontstaan.

Zelf heb ik een kaart gemaakt in mijn favoriete kleur met een favoriet plaatje, namelijk van een bloem. Ik blijf bloemenstempels ongelofelijk mooi vinden en ze zijn geschikt voor zoveel gelegenheden.


De materialen die ik gebruikt heb voor deze kaart:
Paperpad PP SL 01 van Studio Light
Martha Stewart pons - Lace
Stempel Tiger- Lilly van Penny Black
Prisma colorsoft potloden
Memory Box mal: Kensington Branch
Het embellishment is van de action
Verder bloemetjes en plakparels

Ik vond de kaart erg mooi door zijn eenvoud en rust. Ik wilde er gewoon geen drukke kaart van maken. Wat vinden jullie?


4 comments:

AnDo creatief said...

Een prachtige kaart, en wat een mooie kleuren............schitterend.
Ik ga jou volgen.
Geniet van deze mooie zonnige zondag.

Groetjes,Ans

bolletjelucky.blogspot.com said...

Supermooi Lotte. Hele mooie kleurencombinatie van dat paars en groen. Groot gelijk dat je de kaart rustig hebt gehouden, zo gaat alle aandacht uit naar de mooie bloem..
Lieve groetjes Miranda

Corrie said...

Wauwww Lotte
wat een prachtige kaart

Groetjes Corrie

martine said...

Hallo Lotte,
wat een schitterende kaart mooie stempel en prachtig ingekleurd
veel liefs van martine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...