Saturday, January 2, 2016

Een opgeruimde hobby kamer....

Hallo allemaal,

Iedereen de beste wensen voor 2016! Dat het maar een mooi jaar mag worden vol gezondheid, geluk, liefde en mooie momenten! 

Jeetje, wat heb ik het afgelopen jaar weinig zin gehad in kaarten maken. Het kwam er gewoon niet van en ik kon me er niet toe zetten. Nu helpt een bomvolle hobbykamer daar natuurlijk ook niet bij. 
Dit was mijn hobbykamer het afgelopen jaar: 


Nu vakantie en ik moest gewoon opruimen. Ik had van de zomer de rest van mijn huis al eens goed opgeruimd en veel weggedaan maar ik durfde niet goed aan mijn hobbykamer te beginnen. Nu maar eens de koe bij de horens gevat en aan de slag gegaan. Ik heb het verspreid over meerdere dagen maar.... het resultaat mag er zijn! Ik ben echt super blij. Het voelt zo heerlijk als ik binnen kom lopen nu. 


Het nodigt nu ook veel meer uit om een kaartje te maken en dat is dus ook precies wat ik gedaan heb op de laatste dag van het jaar :-) 


Hij was al half af. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb mooi weer een mannenkaartje op voorraad. Op naar de volgende! 


1 comment:

martine said...

Hallo Lotte,
de allerbeste wensen voor 2016 en een heel creatief en gezond jaar
wauww wat heb je jou hobbykamer netjes opgeruimd
ken dat hoor hier is dat dikwijls ook zo na een drukke periode met kaartjes maken
ook is kaartje super mooi met prachtig borduurwerk
fijne zondag liefs martine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...